Alla inlägg under maj 2008

Av Frida - 30 maj 2008 22:43

Jag har varit välgigt seg på att skriva nya inlägg denna månaden, *skärpning* har till & med inte fotat något det senaste dagarna och det är inte likt mej, men i morron så ska jag fota massa fina bilder det lovar jag! Sen åker vi ju till Kreta om exakt en vecka då ska jag fota massor med fina bilder :D


För att lungna ner er lite så visar jag två  gammla favorit bilder i repris... (Fotade dessa bilder för ett tag sedan)



Av Frida - 22 maj 2008 15:55

Jaoo i går när jag var på väg till Tia för att rida så fotade jag lite här kommer bilderna:


Här ser ni raps...


Här ser ni katten Randy ligga och vila säg i gräset...


Här ser ni Raps på ett gärde... Det såg ut som ett gult hav!


Här ser ni kossor men bild kvalitén är lite dålig då jag fick zoma så mycket det gick!

Av Frida - 15 maj 2008 16:07

Här kommer lite bilder från när jag och Anna praoade och lite annat smått och gott... Har varit lite seg på att läga ut det men här kommer några av bilderna i alla fall:


Lite blommor...


Här är hingsten som min morfar betäckte en av sina ston med...


Här ser ni fina äppel blommor...


Här ser ni Tia som lätt flyger över 1m


Här ser ni sööta Tia med en äppel blomma i grimman...


Sist men inte minst ser ni ett sött "trav" föl som jag och Anna såg på praon... Vi klappade det också, fast det var inte så roligt för varken Anna eller fölet för fölet gick i mot el-stängslet och då fick fölet en stöt och när Anna sammtidigt tog i fölet så fick hon också en stöt... Stackars dom!


Sist men inte minst ser ni lite mer äppel blommor...

Av Frida - 15 maj 2008 15:28

Nu har jag bestämt mej. Jag kommer stanna på denna blogg ett tag till sen får vi se hur det går! :D

Av Frida - 11 maj 2008 17:21

Här om dagen var jag och resten av Familjen vid en sjö... Jag tog ett par bilder, men jag har varit väldigt seg på att lägga ut dom eftersom att jag har en ny blogg som heter http://fridas-foto.blogspot.com/ men nu har jag märkt att det är omöjligt att ha två bloggar. Villken ska jag välja? Jag vill ju inte svika mina trogna läsare... Kommentera och tyck till!



Av Frida - 9 maj 2008 12:01

Just nu sitter jag här med över 39 grader feber villket är hemskt! Just när man känner att livet är som bäst råkar man ut för något :( Ja, i dag orkar jag inte skriva mer än så här, Ska vila upp mej nu.

Av Frida - 6 maj 2008 16:51

Ja vad kan manm berätta om i dag då? - Jo, i dag har jag som vanligt fotat blommor... Sen så hade vi ingen kemi i dag så vi fick sluta tidigare villket var underbart skönt. Och i morron har vi ingen skola för då ska jag och min kompis Anna praoa villket ska bli jätte kul! :D Här kommer lite bilder från i dag:


Av Frida - 4 maj 2008 16:52

I Dag har det varit ca 20 grader varmt. Villket var jätte roligt... Så i dag har hela familjen grillat och senare på eftermiddagen så var jag och fotade och matade änder. Det var jätte sköjj här kommer lite bilder:


Här simmar and paret tillsammans. Mätta och nöjda efter att jag och pappa matat dom.


Finns det ingen till bröd bit till mej? undrar hanen.


Här ser ni det gulliga paret igen...

Presentation

Omröstning

Tycker du att mina bilder är fina?
 Ja, underbara!
 Nej, dom ser inge vidare ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards