Alla inlägg under juli 2008

Av Frida - 31 juli 2008 14:31

Jag ska på ett till rid läger med Tia :D Så när jag kommer hem så kommer jag uppdatera allt från ridlägret, med foto & text x) O så sk jag fråga pappa om jag får skicka ett sånt sms så man kan lägga in fler bilder...


// Frida

Av Frida - 26 juli 2008 16:47

Det är hur varmt som helst ute idag, jag har vart och badat och senare i kväll ska jag ut & rida, för nu kommer man dö av värme slag x) Jag ska ha kvar denna bloggen har jag bestämt, fast jag ska bara skriva lite varje dag. Jag vet, tråkigt men det två sista bilderna kommer snart och dom kommer ni inte bli besvikna på!


 Det kan hända att jag sms;ar så jag kan sätta in 100 bilder till, men jag vet inte xD

Av Frida - 14 juli 2008 13:05

Nu kan jag bara ladda upp två bilder till på min blogg sen går det inte mer. Det var gratis att ladda upp 100 bilder. Men vill man kunna sätta in fler bilder på sin blogg måste man skicka ett sms som kostar 20kr.


Uch. Hur kan man döpa sidan till "bloggagratis" om man måste betala för att lägga ut fler bilder? aja. Antingen ska jag sluta att blogga helt. Eller så byter jag till min andra blogg. http://fridas-foto.blogspot.com/ 


Av Frida - 13 juli 2008 18:10

att vara med i en utställning med Tia? Hon är så söt så <3 Fast jag vet ingenting om utställningar... jag har aldrig ens vart och kollat på en.


Av Frida - 13 juli 2008 17:27

I går när jag var ute på promenad fick jag se denna sööta nyckelpigan. Hade såklart med mej kameran och han ta två bilder innan den flög i väg.


Så här blev bilderna:




 

Otroligt att man kan ta så bra bilder med en helt vanlig digital kamera!!!

Av Frida - 9 juli 2008 22:28

Kattungarna har värkligen blivitt stora, nu är dom ca 7 veckor gammla. Här kan ni se hur mycket dom har växt:


P.S Kopiering är förbjudett! Ni kanske känner igen katterna? Jag äger nämligen katteri Fanzzy på s.s så ni vet, det är jag som fotat bilderna!


D.s det ser nästan ut som om jag stryper kattungen på ena bilden :S Men det är bara för att den hade lite problem med nacken när den föddes så man var tvungen att hålla upp huvudett!!!

Av Frida - 9 juli 2008 22:06

Nu har jag ändrat bakrund och färger på bloggen villket jag tycker blev rätt snyggt det får va så ett tag och sedan får vi se ^^

Av Frida - 9 juli 2008 21:26

Nu har jag och rästen av familjen och min morbror varit på en mini sämester... vi har fiskat baddlat kanot mm fast efter två dagar var jag hemma hos hästen Tia och datorn igen det hann jag så klart sakna!

Se bilder där i från här nedan... P.s Vi semästrade i sverige såklart :p


Hur gick det på ridlägret då?

Jo som kanske några av er vet så har jag varit på ridläger också. Det var skit skojj och jag lärde mej en massa!


 Det finaste vädrett kom just när vi skulle åka hem *typiskt*


Första kvällen...


En liten and vit stranden...


Massa änder, ursäktar bild kvaliten!

Presentation

Omröstning

Tycker du att mina bilder är fina?
 Ja, underbara!
 Nej, dom ser inge vidare ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards