Alla inlägg under juni 2008

Av Frida - 26 juni 2008 20:17

Nu är jag frisk igen :-) Då passar man såklart på att rida va anars?  Det var ganska dåligt väder det dugg rengnade och blåste. Men det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder så jag red ändå. Jag red intervaller. Någon kanske undrar vad det är jo först rider man i trav till en viss punkt & sedan galopperar man tillbaks sedan travar man dit igen och galopperar tillbaks o så vidare... Det gick väldigt bra fast att tia var brunstig. Men just när jag var färdig så sprack det upp och solen tittade fram typiskt.


Sedan busade jag med kattungarna lite dom har lärt sej att busa med varandra nu det var rena kriget när dom försökte bita i varandras svansar.


Och i dag kom det även en ny häst till gården. Nu har jag en till häst att rida Yes! I morgon så ska både Carro o Emma komma (stall tjejerna) bered er på krig jag ska rida honom först mo ha ha.


Har även fotat två stycken bilder på en blomma och insekt som ni kan se här ovan...

Av Frida - 25 juni 2008 15:26

I dag ska jag fota kattungarna, igentligen skulle jag riditt men jag är fortfarande förkyld & så så det är nog ingen bra idé men jag tänker i alla fall följa med till stallet och ta kort på kattungarna, men som ni kan läsa om i tidigare inlägg så kommer jag inte lägga ut några bilder på dem. Det vågar man inte längre... Kanske jag inte ska  lägga ut några djur bilder över huvett taget? I dont know. Vi får se vad som händer...

Av Frida - 24 juni 2008 12:40

Nu kan jag inte ens lägga ut bilder på kattungarna längre :@ *arg* det är folk som har börjat sno mina bilder, vet ni inte vad Copyright betyder eller? Ser jag kopier så anmäler jag direkt! Det kallas stöld. Kopiering är strängt förbjudett.


Tycker synd om er som inte snor men jag är tvungen att säga det igen! Dessa foton som är inlaggda är fotade av mej & kopiering är inte tillåtet okej?


Jag menar hur skulle det kännas om du hittade en internätt sida & så var din egen katt med på den? Det är ju inte klokt hur kan man med!? Jag vågar snart inte lägga ut några bilder alls!


// En orolig Frida

Av Frida - 23 juni 2008 17:39

aa vad kan vara värre en att bli sjuk under sommar lovet!? Det var just det jag belv ja, hoppas jag är pigg till ridlägret i alla fall. Ja nu är det bara en vecka kvar tills jag och min ponny Tia ska på ridläger *längtar*

Av Frida - 23 juni 2008 17:34

Det blev en rätt bra midsommar i år, vi hade tur med vädret för det regnade inte. Det blev en midsommar med släkten o familjen, det var väll okej.... Dagen efter var jag ute och fotade denna Buffeln som fanns i när heten av gården...

Av Frida - 14 juni 2008 09:57

Ni som tidigare läst min blogg kanske redan vet att jag skulle till Kreta? :) Nu har jag varit där, jag hade såklart med mej kameran och fotade massa bilder... jag kan ju inte lägga in alla 149 men här kommer några i alla fall:


Här ser ni hotellet som vi bodde på. Ska jag betyg sätta det från 1-10 så får det en 7:a det var fin utsikt över havet och så men det fanns inga aktiviteter, så det blev lite tråkigt tycker jag då. Men det låg väldigt fint.

(Bilden tog jag när jag stog på ett högt, högt berg)


Här ser ni stranden på Elafonissi  Det var jätte fin starnd & vattnet ja ni ser på bilden hur det ser ut!


Här är en ödla jag såg ute i naturen, villken tur att jag var snabb och han få en bild på den! :D


Vackra blommor fanns det gott om...


Här är en Papegoja vi såg utan för en resturang...


Här ser ni ännu en bild på Elafonissi....


Här ser ni en ros...


Och tillsist ännu en blomma...

Presentation

Omröstning

Tycker du att mina bilder är fina?
 Ja, underbara!
 Nej, dom ser inge vidare ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards