Direktlänk till inlägg 2 maj 2008

Dagens foto

Av Frida - 2 maj 2008 18:58

Vad gör man om man just ätit och ändå inte har möjlighet att komma ut i stallet? - Jo, man tar tag i kameran och går ut och fotar.. antagligen har de flesta blogg läsarna säkert tröttnat på alla mina blomm bilder, men vadå? Jag hade faktiskt ingett annat att göra. Jag började med att fota körsbärs blommor igen hi hi och sedan lite andra blommor...


Men snart kommer lite andra bilder också, i morron ska jag nog fota 1-åringarna (hästarna) ^^


Just det ja, det är en nya månad.. denna gången tänker jag så klart försöka få mer besökare en förra månaden jag måste alltså slå 1255 besökare. Det får bli mitt mål.


Jag började med att fota lite "natur bilder" här är en körsbärs blomma...


Här är en ljus lila blomma som jag inte vet vad den heter... om ni undrar hur jag fick vitt bakom så tog jag brorsans gammla bänk papper och tejpa upp på väggen ha ha! Det blev perfekt.. det kom jag på själv *stolt*


Här är en Maskros.. även ogräs kan vara fint!


Och till sist men inte minst ser ni en körsbärs blomma i vår solen.

 
 
Ingen bild

F-m

4 maj 2008 13:20

Naturbilder kan aldrig bli trista..kom ihåg det..:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 juli 2009 13:15

Ni har väll inte glömt kolla in min nya hemsida www.fridafoto.weebly.com ? Gör det! Nu finns även en blogg där med ;D ...

Av Frida - 19 februari 2009 21:58

Ursökta röran, men jag har beslutat byta hemsida igen, min ny hemsida heter http://fridafoto.weebly.com/...

Av Frida - 28 november 2008 18:09

Min hemsida http://nogg.se/fridasfoto

Av Frida - 11 september 2008 15:19

Jag är hemma från skolan i dag är sjuk... hoppas bara att jag blir frisk till häst tävlingen till helgen! ...

Av Frida - 25 augusti 2008 21:29

En del kanske undrar varför jag inte bloggat på länge, på det har jag tre förklaringar.   1. Jag ville njuta den sista tiden på sommar lovet.   2. Jag har suttit & gjort en hel hemsida!   3. Har inte orkat hi hi.   Just nu har skolan dragigt igång & ...

Presentation

Omröstning

Tycker du att mina bilder är fina?
 Ja, underbara!
 Nej, dom ser inge vidare ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards