Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Saknaden efter en liten katt...

Av Frida - 8 april 2008 15:15

Jag har nyss suttit och kollat ingenom hela mitt bild arkiv från i sommras. Det flesta bilderna var på Corina (Tia hade jag ju inte då) men det var väldigt mycket bilder på kattungen Tussen. Jag minns alla underbara minnen vi fick i hop den sommaren men nu kommer jag aldrig få se honom igen, snyft. Sorgligt nog såldes min lilla Tussen efetersom vi redan har ett antal katter. Det värsta var att han blev om döpt till Alfred!? Tussen är ju ett mycket mer passande namn på en katt. Tussen har även en syster som hette Pussen (Nu heter hon Saga) men det kändes bättre för hon finns hos en person jag känner som tar väl hand om henne. Tussen vet jag inte hur det kommer gå för.


Men Tussen kommer alltid finnas i mitt hjärta, och jag kommer aldrig glömma alla underbara minnen vi fick tillsammans.


Här kommer lite bilder:





 
 
Ingen bild

Lizzy

8 april 2008 15:58

Jag tror allt att båda katterna har det bra..:)

 
Ingen bild

Helena

10 april 2008 11:26

Att du är en sann djurvän förstår jag

 
Yvonne

Yvonne

10 april 2008 12:46

Oj vilken sorg det är att mista en kär katt! Eller vilket djur som helst förresten.
Här råkar vi ha haft en katt som hette Tussen, han lika som din. Han blev borta, en kväll kom han inte in....
Han var bara 16 veckor gammal, alldeles för liten för världens alla äventyr...
Tror att höken tog honom. Han hade mycket vitt på kroppen och det syns sååå långt , uppifrån sett. Sorgligt är det. Men vi har 4 katter nu...Älskar alla!

http://Känner med dej!

 
Frida

Frida

18 april 2008 21:16

Nej vilken liten sötnos. Synd att ni fick sälja den :/

http://fplanting.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 juli 2009 13:15

Ni har väll inte glömt kolla in min nya hemsida www.fridafoto.weebly.com ? Gör det! Nu finns även en blogg där med ;D ...

Av Frida - 19 februari 2009 21:58

Ursökta röran, men jag har beslutat byta hemsida igen, min ny hemsida heter http://fridafoto.weebly.com/...

Av Frida - 28 november 2008 18:09

Min hemsida http://nogg.se/fridasfoto

Av Frida - 11 september 2008 15:19

Jag är hemma från skolan i dag är sjuk... hoppas bara att jag blir frisk till häst tävlingen till helgen! ...

Av Frida - 25 augusti 2008 21:29

En del kanske undrar varför jag inte bloggat på länge, på det har jag tre förklaringar.   1. Jag ville njuta den sista tiden på sommar lovet.   2. Jag har suttit & gjort en hel hemsida!   3. Har inte orkat hi hi.   Just nu har skolan dragigt igång & ...

Presentation

Omröstning

Tycker du att mina bilder är fina?
 Ja, underbara!
 Nej, dom ser inge vidare ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards